Ofte stillede spørgsmål

Vi har her samlet en række spørgsmål, som vi efterhånden er blevet stillet en del gange. Hvis du har et spørgsmål, som ikke er inkluderet her, så her du velkommen til at kontakte os.

Vi benytter i dag papkasser fra Smurfit Kappa, hvor planten bliver pakket ind i genbrugsmateriale i form af brugt film. Planten vil derfor være beskyttet, hvor den under leveringen ikke vil få nogle skader. 

Det er herved muligt, at få fragtet sin plante sikker hjem, så man ikke behøves at benytte det lokale plantecenter.

Det er utrolig vigtigt for os, at kunden ved hvordan planten skal plejes. Vi har derfor tilføjet en nøje produktbeskrivelse på alle vores planter, som forklarer hvordan man skal passe sin plante. 

Hvis du dog har et spørgsmål angående en plante, som ikke er i vores sortiment, så er du velkommen til at skrive til os via vores kontaktformular eller vores mail: info@nordicplant.dk

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt, at hente planterne på vores lager. Vi arbejder dog på, at dette skal kunne være muligt i den nærmeste fremtid.

 

Hvis der er noget galt med din vare, så er du velkommen til at kontakte os via vores mail: info@nordicplant.dk. Hvis du gør dette, så skal du beskrive problemet og samtidig vedhæfte et billede, så vi kan finde ud af hvad der er galt, og samtidig finde en løsning sammen med dig.

Vi leverer på nuværende tidspunkt i hele landet, hvor vores planter bliver leveret som almindelig pakkepost. 

Vi gør i dag brug af GLS til forsendelse af vores planter som almindelig pakkepost.

Vi tilbyder i dag to typer af levering, hvilket er følgende:

GLS – Levering til hjemme: 49 DKK

GLS – Pakkeshop: 29 DKK

Ja, det er i dag muligt at købe en lerpotte med til sin plante, hvor man kan til – og fravælge lerpotte, når man lægger planten i kurven.

Vi har i dag et sortiment, som også består af lerpotte, hvor man under fanen keramik kan se vores udvalg.

Updating…
  • Ingen varer i kurven.